loader image

Insert-Ing

Insert-ing: Inserția profesională de succes a absolvenților TUIASI susținută prin dezvoltare instituțională

Obiective proiect

OS1. Urmărirea, înregistrarea și analizarea comparativă a inserției profesionale multianuale a tinerilor ingineri, diferențiat funcție de specializarea absolvită

OS2. Analiza și corelarea planurilor de învățământ și a competențelor obținute de absolvenți cu cerințele mediului socio-economic/pieței muncii

OS3. Stimularea parteneriatelor cu mediul economic din RDNE prin internship-uri, stagii de practică și teme de cercetare de interes comun

OS4. Consolidarea parteneriatului Universitate-Economie prin stimularea cooperării și transferului tehnologic

OS5. Stimularea componentei antreprenorial-inovative a procesului educativ-formator

Activități ce se vor desfășura în 2025:

A1.Actualizarea și extinderea bazei de date referitoare la angajabilitate și traseu profesional; completarea și diversificarea ghidului de angajabilitate

A2. Extinderea și susținerea comunităților ALUMNI în vederea fluidizării și permanentizării comunicării interactive și colaborării între absolvenți și Universitate

A3. Organizarea de cursuri tip ”training” și de workshop-uri cu participare interactivă angajatori-universitate

A4. La nivelul fiecărei facultăți si al Scolii doctorale se vor analiza disciplinele care pot fi și trebuie modernizate/actualizate/nou introduse

A5. Dezvoltarea cadrului de colaborare interactivă cu mediul economic în domeniul cercetării aplicative

A6. Organizarea și susținerea în comun cu specialisti din economie a unor cursuri de dezvoltare a competențelor antreprenorial-transversale

A7. Dezvoltarea strategiilor și susținerea campaniilor de promovare a activităților și serviciilor de consiliere în carieră, oferite de CMT și CCOC TUIASI

A8. Susținerea activităților de transfer tehnologic TUIASI-entități economice

A9. Extinderea și diversificarea rolului și activităților Centrului de Management al Talentelor-TUIASI

Pagina proiectului este disponibilă aici.

Translate »